Eli tein pienen(No pienen ja pienenXD) rastikyselyn itsestäni.

(X) Käyn ala-astetta.

(X) Opettani nalkuttaa minulle hyvin usein.

(X) Olen ollut puhuttelussa.

() Olen ollut reksin puhuttelussa

(X) Äitini valitti todistuksestani.

() Isäni valitti todistuksestani.

(X) Minua kiusataan koulussa hyvin usein.

(X) Riitelen joskus kamujeni kanssa.

() Asun kerrostalossa.

() Asun rivitalossa.

(X) Asun omakoti talossa

(X) Minulla on hyvät vanhemmat.....

(X)....mutta joskus he ovat aika ärsyttäviä.

() Vanhempani ovat eronneet.

() Vanhempani aikovat erota.

(X) Minulla on lemmikkieläin.

() Se on koira.

(X) Se on kissa.

() Sen nimi on Saimi.

(X) Sen nimi on Saima.

(X) Olen eläinrakas.

(X) Olen 10000000000000000000000000000000000% eläinrakas.

(X) Minulla on pattipolvet.

() Olen läski.

() Olen ruikku.

(X) Pystyn vetämään vatsaani sisään niin paljon, että leveydekseni jää 2 cm.

(X) Olen tyttö.

() Olen poika.

(X) Minä ja bestikseni emme ole mitään opettajan suosikkeja.

(X) Olemme rasavillejä.

() Olemme luonteeltamme samanlaisia.

(X) Pidän animesta ja mangasta 10000000000000000000000000%:a.

(X) Katson hopeanuolta koko yön.

(X) Minulla on kavereinani myös poikia.

(X) Tykkään keräillä kaikkea laidasta laitaan.

() Perheeni on rikas.

() Perheeni on köyhä.

(X) Perheeni raha tilanne on jotain siltä väliltä.

Tällainen minä olen tällä hetkellä, eli 10 weenä.

lahjoistani tulee juttua sitten myöhemmin.